Årets julklappar

Oj oj, har visst inte skrivit här på ett par dagar nu. Har haft så mycket annat att göra, eller egentligen inte.. men har inte orkat suttit vid datan bara!
Kom nu på att jag måste skriva och berätta vad jag fick i julklapp. Var faktist för första gången helt felfria julklappar, jag behövde inte byta nånting på mellandagarna. Ja, förutom dom där skinnvantarna då. Tänkte egentligen göra som jag alltid gör, ta kort på alla julklappar i en enda samlingsbild. Och sen lägga upp den här. Men när jag kom på det var de lite försent. Och en bild på halvätna chokladtomtar, skrynkliga kläder och redan använt smink kändes inte så jätte flott att visa upp här :P

Annars vart nog årets julklapp alla DVD:filmer jag fick, perfekt för jag har blivit lite filmtokig på senaste tiden, men finns det något mysigare än att krypa upp i sängen sent en vinterkväll och bara frossa i massa bra film?
Precis som jag önskade mig fick jag Pirates of the carribean 2, och 2 st VÄNNER-boxar, sen fick jag också Stefans & Kristers tv-serie Full frys från 1999, och den är verkligen superkul! Märkte även att min nu uttjatade älskling Andreas Andersson även har en roll där med :D eller ja...  jag visste att han hade en roll där i.
Okej då!! Det var för honom som jag önskade mig serien.. och det var också jag själv som köpte den i julklapp till.. mig själv!
Fast jag fick faktist julklappar av andra också. Av Johanna fick jag superfina saker att ha i håret, passade perfekt eftersom mitt hår börjar bli på tok för långt för att bara ha det hängande.
Av Stephanie fick jag 2 paket, ett med ett supersött ljus i med änglar på.( Ni som har följt min blogg känner ju till att jag har lite förkärlek till ljus såhär runt jultid). Det allra sista paketet jag öppnade på julafton var ju det andra stora paketet från Steph, var så nyfiken så jag höll på att dö, just därför skulle jag plåga mig själv genom at dra ut på det ordentligt ;P Men va glad jag blev när jag öppnade det! De var en superfin tavla som hon själv pysslat ihop med bilder i. Hur fiffigt som helst med den bra dikten längst ner! Sitter redan uppe på bästa platsen i rummet.
Hmm.. kommer inte på nåt mer just nu... eller jo! Fick ju Vacuum:s senaste skiva Your hole life is leading up to this, också vääldigt bra. Och så får jag ju inte glömma den übermysiga morgonrocken jag typ bott i den senaste veckan :P

Ganska lyckade julklappar med andra ord. Fast jag håller nog fortfarande fast vid att presenter är faktist precis som stryk!
Roligare att ge än att få. ;P


Kommentarer
Postat av: Marielle

En hel del filmer:) Du verkar ha en bra jul

Imorgon så är det Nyårsafton så då får jag önska dig Gott Nytt År!

2006-12-30 @ 21:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0