Jag är ett levande vårtecken

4

Jag är på sånt där spralligt bra humör idag.  Har lust att stoppa massa frukt i en korg och sen springa runt  och dela ut till alla jag möter! Haha, jag vet inte om det beror på det fina vädret eller ja, nåt annat :P  Jag var nyligen ute i trädgården och.. gick omkring, bara för att vara ute liksom. Det är ytterst ovanligt att jag är ute utan att ha något ärende kan jag säga! Verkligen ett tecken på att jag är på bra humör och att det är fint väder, jag hatar min trädgård och är där en gång om året annars. Nu vill jag ut igen, typist att jag då har 100 sidor kvar i boken som ska vara utläst till imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var jävligt snygg med håret sådär, måste jag få säga! :)

2008-03-06 @ 16:56:00
Postat av: Johanna

fint hår ja! haha :)

2008-03-06 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0