Jag är en Hit i ryssland!


Haha. Jag fick just höra något jätte roligt. Som mina gamla läsare kanske kommer ihåg.. förra sommarn då var ju jag vääldigt förtjust i en rysk sångare vid namn Dmitry Koldun, var helt galen! Jag gjorde ju också en och annan tributevideo till honom. Alltås en video med musik i bakrunden och sen en massa klipp på honom till. Det är sånna där videor jag helt glömt bort att jag gjort, dom har bara legat där. Men nu har mina gamla ryska vänner börjat skriva till mig och de påstår att en av mina videor har blivit värsta hiten i Ryssland, och att Dmitry Koldun själv har sagt att det är hans favoritvideo! Hur sjukt är det inte? Den finns till och med att se på hans hemsida.. Herregud. Hade det här hänt för circa ett år sedan, då hade jag gått upp i taket av lycka. Nu är det bara en axelryckning.


Kommentarer
Postat av: Kale

det är ju hur coolt som helst !!! =)

2008-03-29 @ 10:55:18
URL: http://www.mysteri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0