Den schnygge dansken gör comeback

image792

När jag var i Bulgarien förra sensommarn så jobbade det där en otroligt snygg och trevlig dansk reseledare vid namn Max. Jag tyckte mycket om honom, han var vid stor hjälp vid förseningen. Efter jag har kommit hem har jag haft kontakt med en annan tjej som var där nere på semester samtidigt som mig, det har visat sig att hon också gillade den här Max, eller den snygge dansken som vi kallade honom, haha. Nu till det roliga, vi har hittat honom på facebook! riktigt coolt. Världen är allt bra liten ibland asså. Jag frågat att få bli vän med honom nu, Max-kristian som det visade sig att han hette, haha!

Bilden är tagen av Josefine.

Kommentarer
Postat av: Josefine

inte bara snygg utan charmig och väldigt väldigt trevlig oxå! Och så SÖT!!!!!!!

2008-03-08 @ 15:01:52
URL: http://www.jossejosefine.blogg.se
Postat av: Axel Berg

Berätta. Hur går det med killen?

2008-03-08 @ 22:45:54
URL: http://manligbetraktelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0