Liftvakts-kärlek


Senast jag var iväg på en skidresa var flera år sen, då var vi upp till Branäs i värmland och åkte. Det var fint där, fast jag minns egentligen inte så mycket av omgivningen. Åkte ju typ bara samma backe hela tiden, och det var inte för att den var lättast, utan för att det jobbade en så otroligt söt liftvakt i den backen! Per hette han.. de kommer jag ihåg för jag var tvungen passera honom nära 3 gånger för att se namnskylten, haha. Det var en sån här knapplift så ibland "råkade" jag missa liften när den kom, då var han ju tvungen att hjälpa mig på nästa. He he he. Så där åkte jag, upp och ner i samma backe hela dagarna. Tills sista dan kom och jag till min förskräckelse märkte att han inte längre stod kvar i den backen, så då blev jag tvungen att åka runt i hela omgivningen för att hitta backen han stod i nu. Tillslut gjorde jag de och så åkte jag i den hela dan istället :D
De var tider de...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahahaha du är rolig:P sött

2008-01-02 @ 16:15:17
Postat av: Sus i dus

hehehhehehehe... Kul med skidåkning!
Här åker man på skule berget!
/Sus

2008-01-02 @ 16:49:46
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: Amanda

är Branäs kul/bra?
ska dit snart... ;)

2008-01-02 @ 19:42:48
Postat av: Jessica

Amanda: Ja, de är jätte mysigt! Hela skidanläggning ligger ju liksom runt ett berg, så de är toppen! Hälsa Per från mig;)

2008-01-02 @ 19:56:04
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Amanda

Okej, då lär det bli najs :) haha, självklart! ska se om jag kan hitta honom... ;)

2008-01-02 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0