Bloggmusik


Ni gamla (ursäkta ordvalet!) läsare kanske minns att jag hade musik ett tag på bloggen här, alltså så fort man gick in på bloggen så startade en låt.  Jag vet inte vad jag tänkte på när bestämde mig för att ha de.. verkligen jätte korkat! Men ändå har jag saknat musiken lite, så nu har jag skaffat de igen, fast den här gången kan ni själva bestämma om ni vill lyssna eller ej. Ser ni den lilla playern i menyn till vänster? Well that's the thing! Trycka på play - den startar och tryck pause - den stoppar. Musik är en viktig del av mitt liv och eftersom bloggen handlar om mitt liv så vill jag dela med mig av min musiksmak. Så varje vecka kommer playern uppdateras med en ny låt jag gillar.

Nu är jag inte 100 procent säker på att playern funkar för alla.. det är absolut inte meningen att den ska gå igång av sig själv så fort man går in här, så gör den det, säg till! Även om de är något annat fel får ni också rapportera.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va roligt med musik igen! Min player funkar!

2008-01-11 @ 19:25:37
Postat av: Mikaela

kul med musik! den börjar spela så fort jag kommer in på sidan .. ;)

2008-01-12 @ 10:55:52
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0