Sthlm shopping dag 3

Click for Full Size View

Då var det färdigshoppat för idag, vi är hemma nu och ska strax äta lunch. Haha, jag var tvungen att be Marie titta bort medan jag skriver, hara aldrig bloggat med någon brevid mig förut eftersom ingen kompis känner till bloggen typ. Efter maten ska vi gå ut och gå på Östermalm och Djurngårn, det är så himla fint väder! Verkligen promenad-väder!

Dagens shopping blev idag lite mer fanasifull. Stor 80-tals t-shirt och knästrumpor från Gina tricot. Färgglad söt klänning från Indiska, lite smink från H&M och så en cowboy hatt från butterics, vad jag ska ha den till visar sig på torsdag ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gissar som cowboy(cowgirl) på karrofesten ;)

2008-02-25 @ 21:25:40
Postat av: Jessica

Anonym: Snälla säg att det var du bella som skrev de där? Och du gissade rätt ;P

2008-02-25 @ 21:30:22
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: gabriella

Jessis, det var faktiskt inte jag, haha.. shiit, vem har nu hittat hit?

2008-02-28 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0