Över för i år

image685

Ursäkta, jag var nog på lite dåligt humör imorse vid min alla hjärtans dag -hälsning, men så här är det: Jag tycker inte om alla hjärtans dag, och nej, det är inte för att jag inte har någon pojkvän och nej ,det är inte för att jag inte får någon uppvaktning. För det får jag, tyvärr, idag var det nån jävel som hade skickat  ett anonymt beudrarbrev till mig, mes säger jag.

Nu ska jag nog stanna inne resten av dan, står inte inte med fler stora nallar, röda hjärtan, par som går hand i hand och tjejer som springer runt och skryter med att dom fått en ros. Nej tack! Go kväll.

Kommentarer
Postat av: Mister Minister

ÅH VAD JAG ÄLSKAR DIG!
Kunde inte ha skrivit det bättre själv!!!! Shitt va grym du är! trött på alla par som glider runt på stan o ser så jävla lyckliga ut! du e grym! hare gött

2008-02-14 @ 18:26:52
URL: http://misterminister.blogg.se
Postat av: Johanna

ohlala, somebody looooves you! :D

2008-02-14 @ 20:15:21
Postat av: Mister Minister

haha

2008-02-15 @ 13:41:43
URL: http://misterminister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0