Jobb och Mellolyssning

Jag slapp åka upp till Stockholm idag utan är på jobbet här hemma i stan. Kanske inte nämnde de men anledningen till att jag jobbar är för att vi har prao, men jag är på där jag brukar jobba, på mammas jobb. Nästa vecka är det skola som vanligt igen.

Charlotte Perrelli, Foto:SVT


Just det, ska lyssna på radio P4 klockan 3 idag, då spelas låtarna inför lördans mello. Tror dom spelar hela låtarna också, annars har jag bara fått lyssna 60 sekunder på svt-webb. Det ska bli spännande att höra alla, speciellt Charlottes, den sägs ju vara jättebra!

Kommentarer
Postat av: Marielle

De spelas innan 3. Vet inte när och det är bara 60 sec.

2008-02-29 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0