Jag kan va en spion


Metro skriver idag om poliser som ska försöka låtsas vara unga flickor på nätet för att locka till sig pedofiler. Jag fattar inte varför det tagit dom så här lång tid att komma på den idén? Attt gillra fällor för pedofiler och våldtäcksmän är något jag har har tyckt varit en bra idé i typ evigheter. Men tydligen så är det inte lagligt för poliser att låtsas var något annan för att locka till sig brottslingar. Men varför använder dom sig inte av vanliga tjejer då? Jag skulle mer än gärna hjälpa polisen genom att ge ut tex, under betäckning gå genom en mörk park på natten och locka fram våldtäcksmän. Sen precis innan dom ska anfalla mig då kommer poliser fram från sina gömställen och griper dom. Det är ju så det går till på film! Varför skulle det inte funka på riktigt?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: visst.. är trött på han =P

2008-02-27 @ 15:02:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: steph

håller jag med om! Jag läste det på spårvagnen och börja nästan skratta.

2008-02-27 @ 16:03:35
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0