Hemmafru


Jag älskar onsdag-eftermiddagar. Då har jag hela lägenheten för mig själv! Det är såå skönt. Jag brukar låtsas att jag bor här själv ibland, haha, att det är min lägenhet, bara min. Brukar ha på radion jätte högt medan jag bara går runt och pysslar med olika saker, vattnar blommor, plockar ur diskmaskinen, bäddar sängen, läser tidningen. Lite sånna där vardagssysslor som jag bara gör när ingen ser på, skulle jag tex plocka ur diskmaskinen när mamma och pappa ser skulle dom börja applådera.

Den här eftermiddan funderar jag på att baka något, det var länge sen. Klockan är typ 3 nu, och pappa kommer hem vid 4.. hm, de blir nog bra. Då kommer han hem lagom innan jag hinner bränna upp hela huset eller nåt. -You never know..

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha mina föräldrar skulle applådera om jag plockade ur diskmaskinen också! xD

2008-02-13 @ 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0