Den där Oliver..


Idag är det Oliver som har namnsdag. Det är nånting speciellt över det namnet, Oliver. Jag har aldrig riktigt förstått vad. Jag har en kusin som heter Oliver, och så fort jag nämner honom för nån tjejkompis så får jag alltid, precis alltid, samma reaktion:" uuhh,  jasså Oliver säger du? Är han snygg?". Och då har jag ändå fyra till killkusiner, men den reaktionen får jag inte om jag nämner någon av dem. Det är bara när det är Oliver. Jag förstår inte.. vackert är väl ändå inte namnet? Så vackert att man tror att alla som bär namnet kommer vara skitsnygg liksom? Värsta fördomsfullt..

Kommentarer
Postat av: Marie

Gomorron gomorron sovit gott? Ha en bra dag idag.

2008-04-15 @ 08:34:19
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Sofie

När jag var liten älskade jag det namnet. Sen började det en oliver i min klass och mina drömmar blev kraschade :P. haha.

2008-04-15 @ 11:45:46
URL: http://pictureperfect.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0