Au pair?


Åh vet ni vad jag vill göra i sommar? Jag vill vara Au pair! I Danmark ( förvånad någon?)! Men det vore så perfekt, jag kunde lära mig danska och få erfarenhet som förbereder mig på det jobbet jag drömmer om i framtiden. Jag har velat bli Au pair länge, men aldrig att jag skulle vilja vara det i USA, aldrig! Skulle vara England isf, men Danmark tycker jag låter bra nu. Nära och välbekant. Men undrar om det går att vara Au pair bara över sommarn..? Egentligen så borde det ju, de är ju då barn är lediga och föräldrar behöver extra hjälp. Men hjälp vilket stort steg det skulle vara, att bo själv i ett annat land. Samtidigt hur kul som helst! Jaja, drömma kan man ju..

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det vore skoj! Och om du är det i Danmark så är det nära och tryggt. ;)Ha en bra kväll.

2008-04-13 @ 17:50:53
URL: http://larnaca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0