Smink á 22 :-

image398

 Vet inte om jag har nämt det men i somras var jag åter igen på besök till Gekås i Ullared. Den här gången hade jag bestämt för att köpa lite smink där. Hade inte gjort det förut. Så utan att kolla priserna så roffade jag åt mig en puder-burk och en ögonskugga och ställde mig i den speciella kosmetika-disken för att betala. Jag måste säga att jag fick en liten chock när hon i kassan sa priset " Ja det blir 22 kronor då". Jag var tvungen att be henne upprepa. 22 spänn för puder och ögonskugga?! Inte en chans. I tron om att det måste blivit nåt fel betalade jag bara och gick sen för at kolla det riktiga priset. Jo det stämde! 13 kronor för pudret och 9 för ögonskuggan. Så jag tänkte att de måste vara jätte dålig kvalité på det och så. Men jag har använt det ett tag nu och det är ingen fel alls, kanske inte världens bästa men endå fullt användbart. Gekås lönar sig alltid!

 

Kommentarer
Postat av: Madde

Wooah!! 22 kronor??!! för det går jag till ullared :D

2007-09-25 @ 17:56:14
Postat av: Malin

För 22kr får det ju funka hur det vill liksom :P hihi

2007-09-25 @ 18:27:45
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Johanna

gaah! måste åka till Ullared snarast! :P :D

2007-09-25 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0