Outfit Fredag v.36

kjol

   





















♥ Kjol - H&M
♥ Skjorta -
Rumble
♥ Tights - Cubus
♥ Slips - Creole
♥ Skor med klack -
Skopunkten


Jag körde ju förut med "dagens outfit" varje dag, kan inte göra det längre på grund av mitt schema. På måndagar har jag dans direkt på morgonen och då går jag ju i mjukiskläder. Dom andra dagarna har jag teater eller idrott direkt på morgonen så. Men på fredagar har jag vanligt, har då också sovmorgon så har gott om tid att lägga upp bilder. Så på fredagar kommer de från och med nu bli dagens outfit :)

Kommentarer
Postat av: Madde

snyggt! väldigt fin kjol!

2007-09-07 @ 16:39:56
Postat av: steph

ser ut som du kommer från en high school film...gör du ifs...fast på svenska då..utan kameror:P

2007-09-07 @ 19:48:10
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0