Veckans ( läs: Årets) hottie

55 
 
Jag skrämde slag på hela tv-soffan igår när vi satt och kollade på Babben & co. Helt plötsligt sprutar läsken ut ur munnen, jag står upp i soffan, har händerna för ansiktet och ropar " RÖÖÖÖHR!" för full hals. Det där har blivit en ritual som utförs varenda gång Sveriges finaste körkille dyker upp på Tv:n utan förvarning. Så de är inget konstigt alls. Hade Ricky Martin ringt på dörren här hemma skulle jag inte rört en fena, men när Johan Röhr är på tv.. då ni. Det är då jag tappar fjärrkontrollen i golvet, bryter av pennor på mitten och ramlar ur fåttöljen. Ja, jag tappar kontrollen helt enkelt, faller pladaskt. Men de är han värd!! Inget piggar upp så som att se Johan Röhr på tv, det här är typ min idol, och har varit i 2 år nu. Upptäckte honom i melodifestivalkören 2005, sen när han var med igen 2006 var jag helt förtrollad.. Det är säkert några som känner igen honom. Han syns på tv lite titt som tätt, i Bingolotto, sommarkrysset, allsång på skansen, och som igår, i Babben & co när han körade bakom Charlotte Perreli.

      

Det här inte bara min favoritkörare utan favoritlåtskrivare, han skrev ju tex, låten Move, som Andreas Lundstedt tävlade med i melodifestivalen 2007. Just därför kunde inte Johan vara med och köra i mello det i året. Riktigt synd, det var självklart därför det gick så dåligt för Sverige i ESC :P. Så min högsta önskan just nu är att Johan kommer köra i mello 2008, det är de enda jag önskar mig i julklapp i år, allt annat gör de samma.
Förstör du de johan? All i want for christas, is you!

Kommentarer
Postat av: stephie

aa det är sant:P

2007-11-11 @ 12:46:54
URL: http://stephiesmode.blogg.se
Postat av: Mika

Självklart är han årets hottie. Alla års hottie. och grym är han med!
Idag hörde jag faktiskt vad de sjöng (jag skrek ju konstant i tre minuter igår.) och alltid lika bra!
Och jag känner igen reaktionen, när både Johan och Dea dyker upp sådär i tvrutan tappar man kontrollen på allt och bara... freakar. haha.
Mer Röhr åt världen! ;)

2007-11-11 @ 14:58:48
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Elin

Han är lite söt faktist..:P Tänker på dig varenda gång jag ser han på tv XD

2007-11-11 @ 17:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0