Decembermys

TinyPic image

Det har blivit tradition att ha kusinerna här första helgen i December varje år. Och nu är de inte många minuter kvar tills de ringer på dörren igen. Adventsljusstakarna är uppe, stjärnor hänger i fönstret, maten står på bordet, nötknäpparn ligger framme och marshallerna lyser utanför. Det enda som fattas nu är snö! Asså jag förstår inte, dom lovade ju att de skulle bli snö!! Nu har de regnat hela dan.. gu va deprimerande. Typ allt jag hade planerat att vi skulle göra var ju ute i snön.. typist.
Imorgon blir de som sagt pepparkaksbak för hela salnten, sen går vi nog upp på stan en sväng. Vi har köpt hem det nya Buzz-spelet också, megaqviz. Än så länge oöppnat men det ska vi nog ändra på imorgon kväll. På ska vi gå på julmarknad tror jag, en dörrkrans måste inhandlas bland annat.

Kommer inte bli så himla mycket bloggande i helgen men slänger nog in ett par inlägg iallafall. Fast inge mer ikväll. Nu ska jag bara ha mysigt!


Ha en trevlig fredagkväll!
-
Och missa inte julkalendern imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Sandie

Underbart mysigt =)

2007-12-01 @ 11:07:42
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0