Stasse & Jeerk på TV ikväll!

Lucky Lucky Lucky!!
Shit vilken tur jag har. Av en slump var jag först inne på Anastasios Soulis hemsida och läste i gästboken där att han ska vara med i " Klick" på Aftonbladets tv ikväll. Och sen var jag inne på Jeerks hemsida och läste i deras GB att dom ska uppträda på Let´s Dance. Snacka om lyckad tv-kväll det kommer bli! Och det har endå inget med Melodifestivalen att göra! Guu va glad jag är! Hoppas bara att det här inte är några rykten nu utan sant, jag ska hur som helst spela in allt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tänkte SMS:a dig när Jeerk var med på Let's Dance men hann inte. Hoppas du hann se det i alla fall. :) Grymt duktiga som alltid!

2007-03-02 @ 23:45:24
URL: http://www.jullls.blogg.se
Postat av: Stephanie

Gud vad underbart att se de igen<33 saknat JEERK som fasen! längtar till 15 mars då jag får se o träffa dom igen

2007-03-03 @ 00:05:07
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0