Filippa Bark hos "Robins"

Minns ni Sissela Benn alias " Filippa Bark" som var mellanakt i första deltävlingen i år? Hon hade ju innan varit gäst i humorprogrammet " Robins". Och jag tycker ärligt talat att hon är bra mycket roligare där. Hennes idolframträdande med James Blunts låt " You´re beatiful " är ju klockrent! Och Clabbes kommentar om det nya läppstiftet i slutet är bara  bra!
När hon var med i melodifestivalen sen fick hon väldigt dålig kritik i tidningarna dagen efter, om att inte var någon som tyckte att hon var kul.

Jag tyckte det var lite kul.. och publiken då? Vad sjutton hade dom druckit om det inte var henne dom skrattade åt?


Men det är en sak jag inte förstår, om man nu ska göra ironi på små 14-15 åriga flickor. Varför kan man inte göra de på hur det verkligen ser ut istället? Ni vet, klackskor i alla väder, überblonderat löshår, rouge ända upp till hårfästet och kränkande könsord i varannan mening.
Fast sånt kanske det inte behövs ironi för, jag skrattar högt till det endå.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jah tyckte de var kul me :P fast de här va ännu bättre Hahahahha!

2007-02-13 @ 14:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0