Och idag röker jag

rok

rok

Haha, ännu mera fejk. Men cigaretten ser ganska äkta ut. Köpte den i en leksaksaffär för typ sju år sen, men den funkar fortfarande. Blåser man i den kommer de faktist ut rök. Minns hur vi brukade skrämma slag på föräldrar med dom här förr :P. Även om cigaretten ser äkta ut så syns de att de är fejk så fort jag tar den i handen. Kan verkligen inte få in snittsen.. min hand ser så konstig och stel ut när jag håller i den och när jag ska blåsa ser de mer ut som jag ska suga på en napp. Haha, jag borde vara glad över att det här är en gåva jag inte är född med precis. De är träning som gäller. Ni anar inte hur svårt de är att ha den här Och piercingen i munnen samtidigt sen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha du har ju verkligen blivit värsta badgirl nu :P

2007-12-10 @ 18:02:10
Postat av: Estelle

aaa ser asäkta ut!

2007-12-10 @ 19:34:07
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0