Julbord och kära återséenden


Får ta och önska alla en trevlig kväll här. Ska snart iväg och njuta av årets första julbord, ska bli supermysigt! De är nog mest stämningen vid ett julbord jag njuter av, själva maten är inte så viktig egentligen. Jag tycker ändå mest bara om köttbullarna och det äter jag ju året om ändå så. Nåja, efter maten så blir de lite trevligt umgänge med massa gamla vänner. En av dom har jag inte träffat på 1 ½ halvt år så ska bli kul och se vad han har haft för sig. Får se vad som hittas på sen, himlans trevligt kommer de bli i alla fall! Nu ska jag gå och göra mig fin, undrar om min älskade lila halsduk passar ihop med " den lilla svarta".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0