Farliga djur

Click for Full Size View

Dom visar på tv just nu ett program där dom listar de 10 farligase djuren i världen. Jag är ingen djurmänniska och program som " Djursjukhuset" och sånt har aldrig intresserat mig, men när de är sånt här på tv sitter jag som fastklistrad (de är reklam nu). Tycker de är döspännande! När jag var mindre var mina favoritdjur hajar och lejon, och jag har faktist fortfarande kvar mitt lejongosedjur i sängen, haha.
Men lejon har faktist inte kommit med på listan än, och dom är nere på 5:e platsen just nu, där fladdermusen hamnade. Lite konstigt tycker jag då hajen hamnade på sjätte platsen. Djuret som hamnar på första plats blir nog Ormar eller krokodiler tror ja. På 10:e plats kom vargen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket djur kom på etta plats ? :P haha

2007-12-23 @ 18:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0