Mi Vida Espana

Behöver inte oroa mig, det kommer finnas ögongodis i årets Eurovision song contest -final i år också. Spanien har nämligen inte skickat mer än Fyra stycken riktiga sång-hunkar! Lite Backstreet boys - känsla är det faktist i de då jag redan valt ut min favorit av pojkarna. Hihi, ja ni som känner mig väl har väl redan listat ut att det är han till vänster på bilden här intill. Ser ut lite som Idol-Danny fast med mörkt hår. Mums mums! Ser  inte så tokiga ut dom andra heller..
Aja, nu ska jag inte bara bry mig om utseéndet, ESC handlar ju faktist om musik. Men jag är rädd för att det blir en flopp för Spanien i år också, även om det är våran käre Thomas G:son som har skrivit musiken så är det inte särskilt bra. Absolut inte lika dåligt som Spaniens förra bidrag "Bloody Mary" som framfördes av Las Ketchup. Hemsk låt med urdålig koregrafi. Det här är mycket bättre och jag tror dom tar hem mycket poäng på att dom sjunger på Spanska.


Det här är precis vad jag skulle vilja rocka loss till på ett spanskt discotek i sommar, men i Eurivison.. osäkert. Kan funka, kan floppa. Tror den kräver ett par lyssningar, jag börjar gilla den riktigt ordentligt nu och har även kommit på att den blonda killen med lite tuppkam är nåt otroligt söt han me ;P. Kommer sitta vääldigt nära tv:n när Spaniens nummer visas och ridån går upp för D´Nash och "I love you mi vida".

Spana även in deras otroligt snygga video här på svt.se

Kommentarer
Postat av: Stephanie

ah mah gahd=O vilken snygging;P

2007-04-11 @ 21:15:16
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Madde

* Dreggel Dreggel*
Han.. den.. blonda.. är ju...helt ..underbar! Jag är kär..!!!

2007-04-11 @ 21:19:32
Postat av: Alexandra

Han till vänster på bilden var snyggast, håller med dig ;D

2007-04-11 @ 22:04:28
URL: http://jagheteralexandraa.blogg.se
Postat av: Johanna

Jessica jssica... vi måste snacka nån dag! ikväll :D haha vi får börja med våra tider nu igen tycker jag ;D

2007-04-12 @ 13:39:02
Postat av: Johanna

Förresten så är han till vänster på bilden... wonderful!

2007-04-12 @ 13:41:02
Postat av: oliviia

den va la inte så bra :P XD jag tyckte den va lite sliskig. lite likt backstreet boys som du sa ;P

2007-04-12 @ 16:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0