Dagen efter dagen

 Trist dag de var igår asså. Dom först 7 timmarna mellan 9.00 och 16.00 bara kröp fram. Hade absolut ingenting att göra! Inte ens efter Kalle Anka hade börjat kl 15.00 var de nå kul, slog mig just när de började att jag redan hade sett det 100 gånger typ. Efter det så blev de ju tillslut julklappsöppning och på nåt märkligt sätt blev allting mycket trevligare :P  Själva öppningen var ju snabbt avklarat, men sen kommer ju det roligaste, att prova alla kläder, titta på alla filmer, räkna alla pengar och bläddra igenom alla tidningar & böcker. Självklart fastnade jag totalt vid Mysteriet på Greveholm som,- på min order -, min lilla syster fick i julklapp. Och vet ni? Det är faktist ganska läskigt att sitta ensam uppe kl.1 på natten och kolla på de.  Men oj så bra det är, med Andreas som är så söt så man dör! Kollade idag klart resten av avsnitten.
Har kännt mig lite halvdeppig även idag men var nyss in på Svt:s hemsida och gjorde några små underbara tv-upptäckter att se fram emot:

Ikväll: "Sagan dom två tornen" -okej det kanske inte var på svt då. Har sett filmen typ 1000 gånger och har den förlängda på dvd men det ska endå ses ikväll ;)

Imorgon:  Inför Melodifestivalen 2007 - Festen  kan börja! ;-)

1 Januari : Herrskap och tjästehjon - Fredriksdahls teaterns uppsättning sommaren 2006. Alltid lika bra!

Ja, sen var de massa mer jag inte kan komma ihåg.

Imorgon blir det kanske lite Mellandagsrea-shopping och sen bär det av till Karlstad för att träffa tjocka feta släkten där och byta julklappar och ta det lugnt. Får se om jag tittar in och skriver nånting mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0