Stjärnsyskon

TinyPic image

Bästa sajten just nu är Birthday.se! Jag står i stooor skuld till dom! Jag är ju väldigt nyfiken av mig så jag tycker om att kolla upp folk, då är den sidan perfekt. Man skriver bara in namnet på personen och så får man upp precis allt om den! Födelsedatum, ort och sånt. Ett tag hade jag koll på precis när alla kändisar fyllde typ :P.
Hur som helst, jag surfade in där för en stund sen och provade söka på mitt eget för och efternamn. De visade sig att de finns totalt 7 stycken i Sverige som stavar för och efternamnet likadant som jag. Varav en av dom faktist var född samma år som mig. Sen provade jag att söka på min födelseort och födelsedatum, Örebro 23:e mars 1991. Och då fick jag upp 4 träffar, de är jag och 3 killar till som är födda exakt då och på samma ställe. Lite kul att se.. dom måste väl typ bli mina stjärnbröder då..? eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den sidan är great. Brukar också söka där :)

2007-11-24 @ 22:18:32
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Strnadova

det är hela 12 stycken från göteborg som föddes samma dag(och år;) som mig hehe

2007-11-25 @ 00:51:30
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0