Dagens I-landsproblem

kod
Någon mer än jag som stör sig nå otroligt på dom här kommentarkoderna?

Jag är så trött på dom så de är inte sant, de tar ju en evighet att skicka kommentarer nu för tiden. Vilket gör att folk drar sig från att kommentera, även jag. Fattar inte varför dom finns. Typ för att det inte ska skickas reklam? Men va fasen.. de har väl ingen dött av? Kan dom inte komma på nåt system som automatiskt rensar bort dom elaka kommentarerna istället? De är väl fan så mycket värre. För de tar verkligen aslång tid för mig att fylla  dom där jäkla koderna, det står helt still i skallen när jag ser dom där bokstäverna och siffrona framför mig. Och sen för att göra de svårare så sätter dom alltid varannan bokstav och varannan siffra, så man måste ta till båda hjärnhalvorna eller vad? Som om inte vi bloggare har nog att göra..

Kommentarer
Postat av: Elin

De är faktist riktigt störande!

2007-11-24 @ 12:37:23
Postat av: Carolina

Jag håller med, fullständigt! Det är ju otroligt jobbigt med dom där koderna. Vore mycket enklare om dom inte fanns:)

2007-11-25 @ 19:10:11
URL: http://cnarki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0