Kameran

Klicka för att se större bild Min nya baby! Köpte den dan innan ja for till Stockholm haha. Men det var inget desperat-köp utan hade funderat på den länge. Tycker den är så snygg!  Älskar verkligen den midnattsblå färgen på den och Olympus är ett riktigt bra märke när det gäller kameror. 7 Megapixlar är också alldeles lagom tycker jag, mer behövs inte. Av mina 350 bilder under klassresan blev minst 300 av dom riktigt bra. Det kändes lite sorgligt att ta farväl av min gamla kamera som har hängt med i 2 år nu men den var verkligen sämst. Den var inte de när ja fick den men nu har de ju kommit så mycket bättre, modernare teknik så, det var dags för en ny helt enkelt. Och den har redan blivit min nya käraste ägodel

Kommentarer
Postat av: Madde

Tuff!

2007-05-26 @ 20:19:25
Postat av: Anonym

snygg! jag har också en med 7.1 megapixel. det e precis lagom ;)

2007-05-27 @ 23:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0