Repaired

Nu har jag bestämt mig. Jag ska sluta deppa. Finns ingen anledning till det, situvationen är som den är och det finns inget jag kan göra åt det. Jag har gett upp helt enkelt, lagt en stor dröm åt sidan.
Det finns så mycket jag kan glädjas åt dom här tiderna, vill inte att de här ska förstöra allt.
 Nästa helg ska jag t.ex ha mitt första Mello-party. Där jag ska använda mig av dom finfina tips Julia bjöd på förra veckan. Helgen därefter bär det av till Karlstad igen för att träffa släkten och shoppa lite. Och på sportlovet blir det äntligen Stockholm! Har längtat så!

Så från och med i kväll tänker jag börja blogga som vanligt igen. Lovar!

Kommentarer
Postat av: ippis

hej! hittade din blogg av en slump å såg till min stora glädje att du e både fredriksdals och melodifestivalen fan. KUL! det är inte många som e:P i alla fall inte som ja känner. Å d e kul att det finns fler som gillar birgitta johansson (min idol)

ha d bra å lycka till me dina teater drömmar

mvh filippa

2007-01-27 @ 22:43:56
URL: http://www.fiskpinnetankar.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej.
Nämen va kul! haha jag har hittat min tvillingsjäl till slut!

Vi 2 får lugnt ta oss ett ordentligt snack;)

2007-01-28 @ 11:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0