Hejdå! ÄlskarDigGumman PussenOchKramen LavYaaa!<3

Hur Fjortis är det inte?! Och det värsta är att man ser det överallt på lunar. Det var nästan lite av anledningen till att jag avslutade mitt medlemskap där.  Alla dessa fjortisar. Räcker det inte med att avsluta ett inlägg med ett  "Kram" eller  " Vi ses!"  ? Kan ju inte seriöst finnas nån människa som blir ledsen om hon inte får ett inlägg som halvt består av olika sätt att säga hejdå på.  Min gräns går nog absolut vid " Puss och kram! " , mer där till och jag får säga upp kontakten med personen som skrev de. Haha nej då :P.
Måste bara ha med ett litet exempel som jag hittade mellan 2 helt okända tjejer i 15:års åldern.

"Heej Darling (L) Det e bara bra :D Hur e det med dej då gumman ?? Saknar dej också ska du veta ? <3   !! Ta hand om dej ! Puss & kram skumbanan ;p Du betyder mest av allt för mig . Hejdå!<3<3<3 "

Sånt där kan man ju inte annat än skratta åt, speciellt när jag tänker på hur det skulle vara om folk höll på och sa sånt där till varandra på riktigt liksom, i verkliga livet. När skolan är slut för dagen, och så går man runt och säger de där till alla kompisar. Skulle ju ta flera timmar innan man kommer hem.
Ha räven märkt att nu har till och med killar börjat skriva så där till varandra, alltså till nån annan Kille! Det brukar inte vara fullt lika överdrivet, men ett "Pusshejdå<3" räcker för att jag ska börja tänka, gay gay gay?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Jessie då jag trodde att vi alltid gjorde så när vi sa hej då till varann.

Puss och kramen lilla snuttepluttegumman och hej då ha det så bra

2007-01-29 @ 18:00:41
Postat av: Marielle

Haha lite överdrivet tror jag.
Jag säger aldrig sånt där

2007-01-30 @ 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0