Rött på resan

image242Köpte den här  resväskan precis innan jag åkte, behövde en ny och så kändes de lite feminimt och fräsht att köpa just en röd. Den var alldeles lagom stor också. En annan anledning till att jag köpte en röd var för att jag tänkte att det skulle bli lätt att känna igen den på bandet sen också. Men tror ni nu inte att varenda jävel där kommer med en röd resväska?! Va fasen! Jag skulle köpt en rosa i alla fall som jag funderade på, men det tyckte jag kändes lite väl feminimt. Jag köpte väskan på Ullared så borde ju förstått att det i alla fall skulle komma en med precis likadan, vilket det gjorde. Min stora skräck när jag reser är ju att bli av med väskan så jag vart skitorolig att någon skulle ta fel. Men det gick bra. För säkerhetsskull hade jag ju även kodlås på väskan.

På Ullared köpte jag även denna snygga  Björn Borg nessesär i matchande röd färg. Och nej, jag betalade inte 200 spänn för den som man kan tro. Utan endast 29 kronor, det är äkta Björn Borg. Och japp, jag är fortfarande fyndletare!

Kommentarer
Postat av: Madde

Va snygga! har en svart resväska men precis som du tipsat mig så knyter jag rosetter fast på handtaget innan jag reser haha. funkar jättebra!

2007-08-15 @ 14:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0