"Var berädd"

På tal om vad jag gillar att höra på för folk...

Min favoritröst på svensk film är nog Rikard Wolffs, den är perfekt helt enkelt. Lyssna bara här där han gör Scar i Lejonkungen. Man får verkligen kalla kårar i hela kroppen, på riktigt!



Usch den här scenen är verkligen fortfarande lika läskig. Jag ryser!
De komiska är ju att Rikard faktist ser ut som Scar på riktigt också :P
Men han gör den ju sååå bra!
Prova lyssna på den franska versionen av den här låten, jag blir inte äns rädd.

Kommentarer
Postat av: steph

haha det var kul när jag jobbade på frukosten och när jag tittade upp så stod Wolf framför mig, men jag tänkte bara ScarXD

2008-03-26 @ 08:17:08
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0