Sista pluggrushen

plugg

Bara en vecka kvar av lidande nu. Har mer att plugga än någonsin. Jag har till och med fått gjort upp ett schema över all tid jag behöver. Det blev upplagt så med 3 timmars pluggtid varje dag veckan ut, och då är de precis så jag hinner. Har ett asstort prov i samhäll på onsdag, och så fort jag är klar med det är de hem och skriva reflektions-uppsats som gäller. Jag ska verkligen försöka hålla mig till de här tiderna, jag har blivit sämst på att organisera upp mitt studerande, skjuter jämt upp sakerna istället. Men nu ska jag klara det här! Har 15 minuter kvar av fritid nu innan jag vänder mig till samhällsboken för 2 timmar frammåt. Hörs efter åtta igen då!

Kommentarer
Postat av: Johanna

phhu, hur orkar du? =P

2008-03-10 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0