Örebroarna har noll koll på melodifestivalen

Då var dagen här, den stooora dagen! Och jag är inte de minsta förberädd!  Shit känner mig skitstressad, har varit så uppdagen den här veckan så har inte haft tid att läsa på nåt eller hänga med alls! Igår skulle jag köpa Aftonbladet och Expressen men de var båda helt slut! Så jag fick nöja mig med en Metro. Idag läste jag lite ur våran dagstidning här i stan, Nerikes Allehanda. Asså, dom har verkligen noll koll vad det gäller schlagern! Nog för att jag inte har läst  på så särskilt mycket i veckan, men till och med jag vet bättre. Enligt dom så kommer Sanna Nielsen SIST, Amy diamond 2:a och Christer Sjögren 3:a! Idioter alltså, örebroare, suck!

Kommentarer
Postat av: Mister Minister

haha fan jag var inte så anonym som hag trodde hhoho

2008-03-15 @ 11:51:17
URL: http://misterminister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0