MeraMax

max100

Det var någon som frågade hur gammal den här Max var. Jag visste inte det då, har hela tiden tippat på att han är 28 eller nåt, har till och med fruktat att han ska vara över 30. Killarna jag brukar gilla har en tendens att vara det. Men nu vet jag faktist hur gammal han är, fick reda på det för en stund sen! Han är 21 :D. Åååh vilken lättnad, han är född 86 och är då alltså bara 5 år äldre än mig. Kanske låter mycket för er men för mig är han fan på lågstadienivå när det gäller killar. Han kanske visar sig vara för ung för mig istället..

Kommentarer
Postat av: Elin

hahah jösses :P Jo men när jag tänker efter har du aldrig pratat om nån kille under 20.

2008-03-25 @ 18:55:28
Postat av: josefine

va?:O Han e ju min;P;P

2008-03-25 @ 19:10:40
Postat av: Nicole

hehe, de va jue bra att han inte va för gammal :) min tumme hjälpte ;) haha:P

2008-03-25 @ 20:22:43
URL: http://nicotin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0