Just rip my heart out

Åh herregud, jag sitter här och fullkomligt storgråter. Varför varför skulle jag sätta på den här videon för? Jösses alltså. Titta och lyssna själva. Det hugger tag hårt i hjärtat, sen släpper det inte på en väldigt lång tid. Berörs man inte av det här är man inte mänsklig. Det är en liten flicka som pratar till sin döda pappa, som vad jag förstått dog under World trade center -trageden 01. Det är så sorgligt så det inte är sant, att höra dessa ord komma direkt från ett barn som har förlorat en förälder. Ni måste lyssna, det kommer förstöra ikväll men de gör desamma.



Lyssna till slutet, vackraste delen:

- I try not to cry, Mommy says it's okey.
I know you don't like it when I cry..
You never wanted me to be sad...
 I try daddy but it's hurts..
Is it true you're not coming home?


Kommentarer
Postat av: Hedda

Shit, så jäkla sorgligt. Det kanske är löjligt men jag kan inte se den här videon utan att börja böla:'(

2008-03-19 @ 19:40:56
URL: http://heppsi.blogg.se
Postat av: Marie

hjärtekrossande....

2008-03-19 @ 21:20:58
URL: http://magdansberoende.blogg.se
Postat av: Mikaela

ååh, jag har lyssnat på den under så lång tid, flera år och gråter varje gång jag hör den.

2008-03-20 @ 15:53:35
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se/
Postat av: matilda

det sjukaste är hur människor kan göra såhär mot varandra.

2008-03-20 @ 16:09:36
Postat av: Stina

Fyfan... Jag bara gråter och gråter. USCH! Att någon kan göra något sådant.:(

2008-03-28 @ 10:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0