Jag fruktar långfredan

Precis som varje år måste jag även denna långfredag se till att hålla mig så långt borta från alla tv-apparater som möjligt. För jag har jämt, jämt den stora oturen att slå på tv:n när dom visar Jesus korsfästs. Jag klarar inte av de! Tortyr på tv och film är det värsta jag vet, vill man tortera mig är det bästa sättet att kedja fast mig framför en tv och sätta på nån tortyr scen. 



Det är någon film, jag vet inte vad den heter, som dom varje år visar på långfredan. Det handlar då om jesus och hans död och återuppståndelse. Och det är ju då den jag lyckas snubbla in på varje år, men inte år! Ska dra ur sladden ur varenda tv som finns här hemma, i år ska inte fredagsnatten plågas av mardrömmar.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha vilken otur du har!!

2008-03-19 @ 12:13:42
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Mister Minister

men neeeeeeeeeeeeeeej jag vill ha hjälp NU NU NU NU NU NU

2008-03-19 @ 12:30:25
URL: http://misterminister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0