Jag är körd och Björn är dum..

Jag förlorade just väldigt mycket förtroende för denna Björn Gustafsson! Han gillar bara blondiner. Va fan..? Det är inte första killen jag hör säga det! Jäkla fördomsfulla människor asså! Vad är de för fel på bruntter? Och varför ska man gå på hårfärgen överhuvud taget? Finns det en svensk som Inte har färgat hår vid det är laget? Nu är jag sur.

Folk brukar säga att det är fel att säga att blondiner är dumma i huvudet, eftersom IQ:n inte sitter i hårfärgen. Nähä? Men jag antar att det är där känslorna kommer ut från?


image790

Vet du Björn?
 Bara för du sa sådär har jag bestämt mig för att bara gilla brunahåriga killar!
HAH


Update:

Okej du är förlåten Björn, jag tittade precis på Robins där han gör intervju ikväll, det var också där han säger att han gillar blondiner. På frågan vad han gillar för tjejer säger han såhär " Nä men blondiner med långt hår och som tror på sig själva". Sen efter det lägger han till " eller brunetter.." . Fast han säger de snabbt och tyst, men han säger de! Jag hörde!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Håller med dig helt och hållet!, brunett är rätt;P

2008-03-07 @ 18:22:45
Postat av: Nicole

Vi blondiner e lite korkade ibland... XD haha

2008-03-07 @ 19:15:30
Postat av: Julia

tjohoo! ;D positiva nyheter!

2008-03-07 @ 19:38:17
Postat av: Athena

Aldrg hört detta? "män leker med blondiner, men binder sig med brunetter"...blonider är bara lek för dom. Fast om man hittar en kille som tycker så, så lämna killen bakom dig,vad har hårfärg med personlighet att göra??

2008-03-07 @ 19:59:21
Postat av: Anonym

han sa nog bara det för att felix frågade om han gillade blondiner med stora lökar, då sa björn "om de tror på sig själva". vi brunetter har fortfarande en chans ;)

2008-03-07 @ 22:15:18
Postat av: mango

Du ska inte tro allt som står i tidningen, inte sällan är citaten tagna ur sitt sammanhang. Denna gång är inget undantag. Hade du sett Kävllens avsnitt av Robinson hade du vetat att Björn inte alls går på hårfärg, det var snarare ett skämt på frågan han fick av Felix.

2008-03-07 @ 22:46:10
Postat av: Erik

Björn: "Jag gör ju inga intervjuer, så det som skrivs är ju lite... hitte på!"

Robin frågar "Vilka tjejer faller du för?"

Björn svarar: "Jag tycker om människor generellt som är intresserade av sig själva, som vill förstå sig själva. Jag tror inte man ska göra sig till så mycket, jag tror man ska försöka hitta sig själv".

Det är vad han faktiskt säger. Ingenting om hårfärg! Det är ju Felix Herngren som är en idiot och frågar "men alltså, blondiner eller brunetter?". Hans svar på det, "en blondin med stora lungor och som är intresserad av sig själv" är ju snarare en verbal käftsmäll riktad mot Felix "svinet" Herngren och hela konceptet med "grabbighet".

2008-03-08 @ 17:28:28
Postat av: mngo

haha, så rätt erik!

2008-03-08 @ 19:43:52
Postat av: Jon

Har aldrig hört att tjejer har krav på att en kille skall vara snygg. Är inte det fördommar mot alla dom killar som inte uppfyller dom kraven.

2008-03-08 @ 19:54:04
Postat av: Tove

Björn gillar inte alls bara blondiner , han sa att dem bara ska tro på sig själva , det kan antingen vara brunetter eller blondiner. det var ett exempel för att Felix snacka om blondiner med stora bröst !

2008-03-13 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0