I lågornas sken ler jag


Jag blev lite orolig när Nordman gick vidare första gången, att det var alla Carola-hatare som hade röstat på honom i enda syftet att få ut carola. Tur att det inte var så och folk fortsatte rösta på honom även nu. Jag börjar verkligen gilla den låten, och Nordman har jag alltid gillat. Han är en sån artist man har växt upp med liksom och som jag skulle tyckt grymt synd om ifall dom inte gått vidare.

Ska erkänna att jag hellre hade sett Ola gå till final än Sibel. Okej, hon har en vacker röst och ja, låten är jättefin, men det är ändå nånting jag stör mig på hos den tjejen, jag kan inte sätta finger på vad det är.. Tycker hon ser så överlägsen ut när hon sjunger liksom. Och sen känns det inte riktigt som låten har nån refräng, vilket gör att den inte fastnar för mig. Men nåja, mycket hellre hon än typ Caracola eller nån.

Kvällens citat:
Luuk till Nordmans danstjej efter första vinsten: - Åh va roligt nu får du brinna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0