Ett psyko i telefon


Jag skulle ringa min kompis förut och gjorde misstaget att slå ett nummer fel, så hamnade någon helt annanstans. Det är inte första gången jag ringer fel. Och det blir lika pinsamt varje gång. Jag ringer, någon helt annan svarar, och jag blir genast helt stum i luren. Jag blir så förvånad över att det inte är personen jag förväntat mig ska svara som svarar så jag får inte fram ett ljud. Tillslut så börjar ju personen i andra sidan luren ropa " hallå", men inte först efter tredje hallå:et kommer jag på att jag kanske borde säga något. Men då är det liksom försent, jag menar, vad är de för efterblivna personer som svarar efter tre hallå? Så jag väntar till 5:e hallå:t sen slänger jag på luren.

-Så nästa gång det ringer till er och det enda ni hör i luren är några nervösa andningar, då är det nog jag som ringt fel igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0