Chrismas all over again


Det är värsta högtidskänslan här hemma redan, och det är en hel vecka kvar till påsk! Folk kommer över på fika och huset pyntas så det står härliga till! Jag älskar påsk, det är nästan bättre än jul, nästan. Det är som jul utan julklappar kan man säga! Längtar till helgen, hela kusinfamiljen kommer enligt tradition hit. Och i år är min lilla kusin förhoppnigsvis tillräckligt gammal för att jag ska dra med henne ut som påskakärring! Wiho vi slipper köpa godis i år. Fast lite ska vi köpa, jag hade tänkt gå ut i trädgården och gömma påskägg. Om jag gör de ett par dagar innan så hinner jag nog glömma bort vad jag gömmt dom och kan själv vara med o leta.. fan va smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0