Barnmorskorna

En av mina stora rädsler i livet, är att föda barn. Jag kommer aldrig aldrig någonsin vilja göra det. Jag kanske vill ha barn när jag blir stor, men aldrig att jag tänker gå igenom en förlossning. Nej, jag ska vänta tio år så får vi hoppas att dom kommit upp med något bättre sätt, typ kloning eller nåt som inte gör så ont.

Barnmorskorna på Karolinska Universitetssjukhuset

Det ska börja en ny serie på Svt, en typ av dokumentär där man får följa barnmorskor och se en massa  förlossningar. Kanske jag borde kolla på de där, och komma över min skräck. Jag har tjuvtittat lite på programmet på Aftonbladet, att dömma av de så kommer jag nog bara bli mer rädd! Fyyy!

Kommentarer
Postat av: steph

jaa fyfan!!! man ska verkligen inte titta på sånt.
Det fick vi göra på sexualkunskapen, och jag tror inte att jag var den enda som en stund tänkte, "Fan jag blir nunna istället"

2008-03-28 @ 10:48:28
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0