Andra chansen - Lite snabbt


Även fast jag inte är så jätteintresserad så ska jag väl skriva nåt om andra chansen i alla fall. Till final tror jag Ola och Androla går, helt okej för mig. De är nästan de som har bäst låtar faktist. Men ska ju medge att jag skulle tycka de var grymt kul att se Nordman bräcka Carola! Men då skulle han ju ockås bräcka Andreas och de vill jag inte :) Andreas tycker man om.

Mardrömsresultatet skulle vara att Therese andersson och Caracola går vidare! Usch usch usch!
Roligast ikväll ska i alla fall bli Luuks hyllningssång till Björn!

Men jag är som sagt inte säker på om jag ska se, dyker nåt roligare erbjudande upp bryter jag min pakt och dissar andra chansen. Haha! Annars blire lite blogg efter också! Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0