-Det var min katt igen..


Det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker undvika det,  eller vilken tid det är av året, jag går alltid runt med rivsår på kroppen. Alltid finns de där, nånstans. Försvinner dom gamla kommer nya. Vet inte hur jag lyckas. Jag ser ju helt misshandlad ut ibland. Värst är när jag får i ansiktet. Men hur lyckas jag få alla dessa märken då? Ja dom i ansiktet kommer oftast till genom buskaget jag måste cykla igenom på mornarna, ibland blir de lite för trångt och jag får grenar i ansiktet vilket resulterar att jag kan komma med blodsår till skolan, najs jag vet. Just nu är det mina händer som har fått tagit smällen, har ganska nyligen haft utslag på händerna, sen har jag kliat vilket nu efter lett till att jag har rivsår ända ut i fingertopparna. Brukar göra några misslyckande försök med att sminka över såren, det går sådär, ömmar bara mer. Ett annat mål för mars kanske vore att försöka hålla sig skadefri?

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha inte bra :o

2008-03-04 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0