Stolt svensk


Jag har aldrig varit något stort fan av låten " Boten Anna", ratade den från första början. Men nu är tiden över för Anna i sverige och hon har tillsammans med Basshunter flytt till England. Där hon dessutom har döpt om sig till " Now you're gone" och blivit megasuccé! Etta på alla topplistor. Asså jag kan inte hjälpa de.. men jag blev skitsstolt! Över en låt jag hatar, bara för att den är svensk liksom! Sjukt.. de är precis som när man blir glad över svensk guld i nån sport man knappt vet existerar. Eller som i eurovision song contest, även om man inte alls gillar låten som representerar Sverige så kan man inte låta bli att heja. Det är liksom de som är lite fint med Sverige, att så fort nånting svenskt blir aktuellt utanför landets gränser så blir vi som ett enda stort team, då är de vi mot världen, vad de än gäller.


Kommentarer
Postat av: steph

hahaha ännu en typisk-svensk, pryl:P jag är likadan

2008-01-13 @ 21:58:22
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Elin

Haha , jag kan ockås bli sådär barnsligt stolt över sverige ibland :P

2008-01-13 @ 22:20:44
Postat av: FotoFreak

Svar: Man kunde inte hyra HSM 1 annars hade jag gjort det, men jag ville så jätte gärna se den :) Jag tycker att den var hyfsat bra ändå :P

2008-01-13 @ 22:34:04
URL: http://fotofreak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0