Skyldig

Jag fick värsta dåliga samvetet när jag gick in på aftonbladet nyss och såg den här rubriken:

image602

Hoppsan sa.. det var ju den ursäkten jag hade till mina kompisar i onsdags då jag var hemma från skolan. Jag är ju så himla fånig att jag aldrig vill erkänna när jag har.. öhm "kvinnliga besvär". Ni ser vad töntig jag är, klarar inte ens av att yttra ordet här. Men okej då, jag hade mensvärk! Fast de är ju något jag inte ville berätta för min kompis då jag ringde henne och sa att jag skulle vara hemma, påstod att jag hade spytt under natten och i risk för att de skulle vara vinterkräksjukan inte borde gå till skolan. Jag gick ju då nästa dag och menade jag att " jag hade nog bara ätit något olämpligt". Så jag är väl inte heelt skyldig till att ha använt vinterkräksjukan som ursäkt.
Fy på alla dom människor som skyller på de bara för att få vara lediga nån vecka! Jag skulle aldrig klara av att gå hemma och driva runt på en lögn, skulle omöjligt kunna slappna av utan att ha dåligt samvete.

Artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1611725.ab

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha ja de där får du säääkert fängelse för :P

2008-01-11 @ 19:27:37
Postat av: Tobbe

Och jag som faktiskt varit hemma från jobbet pga magsjuka. Suttit på muggen i 2 dagar, inte ätit något på 3 dagar. Och så läser man om folk som använder det som ursäkt, snacka om att man kommer va misstänkt för att ha fejkat sjuk nu :(

2008-01-11 @ 19:44:13
Postat av: Anonym

haha läskigt

2008-01-11 @ 20:09:35
URL: http://helenascity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0