Skjut mig..


Sista dan på lovet är faktist nästan värre än första dan i skolan. Det enda man gör är ju att gå runt och fruktar morgondagen och räknar ner timmarna. Man gör också allt för att försöka njuta av den sista stunden av ledighet, men de funkar aldrig! Även fast dagen har släpat sig fram har den gått fort, liksom. Jag ska strax gå och lägga mig, måste ju upp tidigt imorgon. Men bara för att jag vet att jag måste somna fort för att jag ska upp tidigt som kommer klockan bli 1 innan jag somnar i alla fall! De är bara så typist! Något annat som är typist är att jag börjar på en Tisdag.. min jobbigaste dag i veckan.. Innan lunch har jag 3 aptrista och långa lektioner, engelska, svenska och matte. Efter lunch är de en timmes rast då man gör nada och sen 3 timmar teaterlektion, vilket i och för sig är kul men samtidigt väldigt krävande.
Klockan hinner ju bli fyra när jag sätter mig på cykeln och åker hem, det är alltså mörkt när jag cyklar till Och från skolan, vilket känns otroligt depremerande!

Kommentarer
Postat av: steph

och bara för att mina sinnen förvänta sig att jag ska börja skolan idag så vaknar jag 8.30 bara för det!

Det finns 2 roliga saker med det:

1. Jag har inga lektioner idag, så mitt lov har förlängts!
2. Hade jag haft lektion så hade jag ändå börjat 12.20, så det finns inte en enda anledning till att jag ska slå upp ögonen kl 8.30!!!! Fü!

2008-01-08 @ 09:50:13
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Elisabet

Snygg bild!

2008-01-11 @ 15:21:09
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0