R.I.P


Igår eftermiddag hittades Hollywood-stjärnan och skådespelaren Heath Ledger död i sin lägenhet, bara 28 år gammal. Under sina år hann han vara med i storfilmer som 10 orsaker att hata dig ,Brokeback Mountain och Bröderna Grimm. Jag fick höra om hans död i skolan idag, hade först ingen aning om vem de var så därför blev de ett litet missförstånd då jag omedveten om konversation lyssnade av mina kompisar:

Ni hörde att Heath Ledger har dött va? Ja.. han tog tydligen en överdos. Kommer sakna honom. Verkligen en av mina favoriter!

Jag: Men hallå, Hitler tog väl ändå ingen överdos? Han sköt sig ju?

Haha, men prova säga Heath Ledger ett par gånger snabbt så hör ni, de låter exakt som när man säger Hitler. Haha, nej man ska inte skoja om någon som har dött, förlåt mig!
Så rest in peace Heath, ja och Hitler då.

Kommentarer
Postat av: steph

NÄE!! Hade inte han barn och allt?????

fan va tragiskt:'(

2008-01-23 @ 14:12:49
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Johanna

precis sådär sa vi i min klass med, lät precis osm hitler :P

Men guuu så hemskt :(!!

2008-01-23 @ 15:22:10
Postat av: Johanna

HJÄLP! :O det kan inte vara sant?

2008-01-23 @ 17:36:57
URL: http://electricity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0