På gång!

Jag har bestämt mig nu, det ska bli en omrenovering här på bloggen. Allt ska bytas ut, bara nytt nytt nytt! Nya färger, ny visningsbild, ny header, nytt namn. Nytt nytt nytt! Men jag säger som Scans reklam, innehållet är fortfarande desamma ;). Får se hur lång tid de kommer ta.. vet nog ganska precis hur de ska se ut, men får nog ta lite hjälp av min superduktiga bloggdesigner Amanda. Blir inge mer bloggande ikväll, lika bra eftersom bloggsystemet ändå verkar vara typ helt ur funktion, de tog mig en kvart att bara logga in. Och att ladda upp bilder verkar helt omöjligt! Men som sagt, ny design på G. Håll ögonen öppna! De kommer nog gå snabbt den här gången!

Kommentarer
Postat av: Ester

Spännande..

2008-01-08 @ 18:53:54
URL: http://metrobloggen.se/ester
Postat av: karolina

vad kul! spännande med nya kort så man får se lite mer av hur du ser ut :)

2008-01-08 @ 23:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0