Number nine


Oh tack så mycket! Jag gick över mitt mål igår och hamnade på nionde platsen över de mest lästa bloggarna i Örebro! Wei, va kul! Nästa mål blir ju självklart första platsen, eller nej, andra platsen ,ettan verkar ha oslagbart mycket läsare. Ja, vi satsar på andra platsen! Hm.. vad säger ni om att göra de lite intressant?

Jag lovar att när jag når andra platsen så kommer jag ha en tävling här på bloggen, med ett riktigt fint pris! Va sägs som de? Så, nu har jag lovat. Nu finns de ingen återvändo! Andra platsen, here I come! ( se listan här)


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh grattis gumman! fan va glad jag blir! Jag tror på en första plats ;)

2008-01-29 @ 17:45:52
Postat av: Anonym

du ligger ju på en delad 8:onde plats ju!!

2008-01-29 @ 18:00:28
Postat av: Jessica

Anonym: Haha, ja men nu har jag till och med hoppat upp till självaste åttonde-platsen!

2008-01-29 @ 18:21:45
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Johanna

7e plats nu! haha Go jess! ;D

2008-01-31 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0