Kedje-besvär

 

Jag får säkert minst 5 kedjebrev skickade till mig om dagen, och visst är de störande? Oftast raderar jag dom bara. De finns vissa personer som verkligen skicker HELA tiden! Till slut blir jag så irriterad att jag skickar tillbaks och säger till dom att sluta. Men de är värre när de är klasskompisar som skickar, asså sånna man träffar varje dag. Jag har 2 stycken som verkligen bombar mig med kedjebrev, men jag vågar liksom inte säga till dom att sluta. Har försökt men kan inte komma på något snällt sätt att säga de på..

Okej de kanske inte låter så farligt at få lite kedjebrev ibland då och då.. Men ibland kan de vara sånna där när de står " Tycker du jag är en bra vän, skicka tillbaks detta till mig". Och ja, då måste man väl skicka tillbaks antar jag?
Sen är de också störande då jag ofta väntar på viktiga och något mer betydelsefulla mail. Så loggar man in på msn och ser att man har 7 olästa meddlanden, sen är de bara massa kedjeskit, riktigt irriterande!

Kedjebrev och sånt där Skicka-vidare grej förknippar jag med sånt man pysslade med på lunarstorm när man var 13 liksom. Dags att växa ifrån de nu?

Kommentarer
Postat av: Marie

håller helt med dig. asjobbigt!

2008-01-17 @ 19:00:06
Postat av: Emelie

Den som startar såna där kedjebrev borde skjutas :P

2008-01-17 @ 21:19:11
URL: http://emeliemaria.blogg.se
Postat av: Hjalmar

HATA kedjebrev! Frågan är vilka som är sorgligast; de som sitter och startar kedjebreven eller de som skickar vidare?

2008-01-18 @ 15:14:47
URL: http://hjalmar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0